cireretesdolceSs__

Estades o7!

Hola!! Ja som aquí de les estades a l’Empordà. Bé, dir que encara que hagin estat tres dies han estat molt intensos ja que hem pogut visitar i aprendre moltes coses noves.

El primer dia varem anar a visitar la ciutat on va viure Josep Pla a Palafrugell. Varem passar-hi tot el matí fent la ruta i veien l’audiovisual que narrava part de la vida d’aquest escriptor. Al mig dia varem arribar a la casa de colònies on varem descarregar i varem anar directes a menjar ja que teníem força gana. La casa en general estava bé, encara que millorable =).

A la tarda varem anar a Cadaqués a fer una volta i a veure aquesta ciutat, maquíssima per cert.

I per la nit, viem sopar a les vuit, una mica dora, però després teníem més temps per fer el que volguéssim!

El segon dia ens llevem després d’una nit sense casi dormir. Ens dutxem, ens arreclem, i anem a esmorzar.

El segon dia varem anar a visitar el museu de Dalí que ens va ajudar a aproximar-nos més a ell i a la seva obra contemplant les seves meravelles i fins i tot poden tocar la tomba on és enterrat. Per la tarda ens varem haver de preparar l’espectacle que faríem a la nit surrealista. Un cop sopats varem acabar d’enllestir la feina i ens varem disfressar per poder dur a terme la nostra funció. Tots els grups ho varen fer molt bé, uns més que d’altres és clar!

A la nit, una estona de temps lleure i a dormir. El tercer dia, es a dir, l’últim, ens varem llevar més tard i un cop esmorzats varem anar a donar un vol per Besalú. Varem anar a la fàbrica de iogurts La Fageda, on una guia ens va explicar i mostra la fàbrica. Dinem, i ens disposem a marxar cap a Mollet, tots cansats però amb el records d’unes estades inoblidables!